Tilaus- ja sopimusehdot

Voimassa 14.5.2020 alkaen


Verkkokauppa

Osuuskunta Lilith (1083883-5) myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille
Suomeen. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan
kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei
käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi
verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä. Checkout on turvallinen maksutapa.
Checkoutilla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Checkout-maksunvälityspalvelu välittää
maksusi kauppiaalle. Tiliotteella maksun vastaanottajana lukee Checkout Finland. Palvelun käyttö ei vaadi
rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Maksutavat

Käytössäsi ovat kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin,
Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja
Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää
maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu
turvallisesti.

Voit maksaa verkkokaupassa myös Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla.
Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –
todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan
kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja
tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Checkout Finland Oy
Eteläpuisto 2 C, 33200 Tampere
Y-tunnus 2196606-6
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00 €/min+pvm)
ma–su klo 6–23 (paitsi juhlapyhinä)

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen
edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Postitettavien tuotteiden toimituskulut näkyvät ostoskorissa ennen maksutapahtumaa. Kurssimaksuilla ei ole
toimitusmaksua.

Toimitusaika

Maksettu kurssimaksu on vahvistus osallistumiselle. Lilith pidättää oikeuden peruuttaa sovittu kurssi tai
siirtää sen ajankohtaa, jos opettaja on sairastunut. Mikäli sovittu kurssi peruuntuu kokonaan tai siirtyy siten,
että ilmoittautuneella ei ole mahdollista osallistua kurssille uutena ajankohtana, jo maksettu kurssimaksu
palautetaan.

Postitettavien tuotteiden toimitusaika on keskimäärin 3 – 7 arkipäivää tilauksesta. Emme vastaa ylivoimaisen
esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista
toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

PALVELUT
Maksettu kurssimaksu on vahvistus osallistumiselle. Peruutustilanteissa vain kurssin hinta
palautetaan. Jos sairastut äkillisesti ja joudut peruuttamaan kurssin sen vuoksi, soita Mariannelle puh.
045 349 9978. Kerro peruutuksesta myös sähköpostilla lilith@lilith.fi. Liitä mukaan nimesi ja yhteystietosi
sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

TUOTTEET
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai
osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain
alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas vastaa vaihto- ja
palautuskustannuksista itse. Vain tuotteen hinta palautetaan. Ennen vaihtoa tai palautusta on
otettava yhteyttä sähköpostilla lilith@lilith.fi .

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen
palautusta varten.

Palautusosoite:
Osuuskunta Lilith
Piispankatu 19 A 21
06100 Porvoo
yhteydenotot: lilith@lilith.fi

Ongelmatilanteet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla,
kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ( kuluttajariita.fi ) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä
kuluttajaneuvontaan (kuluttajaneuvonta.fi ).

Suomalaisen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa ensisijaisesti ottaa
ensin yhteyttä  kuluttajaneuvontaan  asian selvittämiseksi. Eurooppalaisella kuluttajalla on lisäksi oikeus ODR-
foorumin kautta viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi,
jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage).